Overzicht 'Kwaliteit'

Gewijzigd op Wed, 16 Feb 2022 om 05:00 PM

Vanuit je desktop van het backoffice portaal klik je op Beheer en vervolgens op Overzichten. In het nu geopende scherm klik je op Kwaliteit om het overzicht te bekijken.


Een gebruiker met de rol 'Portaalbeheerder' of 'Portaal backoffice' kan hier een overzicht bekijken van de cijfers (scores) van alle door de kwaliteitsmonitor uitgevoerde controles van de administraties in de domeinen van het portaal. Vanuit dit scherm is het mogelijk om de administratiegegevens (instellingen) te bekijken en/of wijzigen. 



De kolom Verschil laatste controle geeft het verschil in punten aan tussen de huidige score van de kwaliteitsmonitor en de score van de laatste vastgelegde controle door de accountant.


Om direct de kwaliteitsmonitor van een administratie en de bijbehorende administratie(s) te bekijken klik je op het cijfer van de desbetreffende administratie.


Voor een uitgebreide beschrijving van de Kwaliteitsmonitor zie artikel Kwaliteitsmonitor.


Filters

In dit scherm kan je de getoonde gegevens filteren op:

  • Workflow: toon alleen de administraties met een achterstallige controle van de workflow, in de huidige maand uit te voeren controle van de workflow of een gecontroleerde workflow.
  • Cijfer: toon alleen de administraties met een slecht, goed of perfect cijfer van de kwaliteitsmonitor. 
  • Gebruiker: toon alleen de administraties waarvan jezelf de controller bent, de administraties van een bepaald persoon (gebruiker met toegang tot het portaal) of de administraties waarvan je de accountmanager bent. 

Administratiegegevens (instellingen) bekijken en/of wijzigen

Beweeg met je muis boven de regel van de desbetreffende administratie, klik op de knop met de drie puntjes en vervolgens op Bekijk administratiegegevens.


Voor een uitgebreide beschrijving hiervan zie artikel Administratiegegevens (instellingen) bekijken en/of wijzigen.

Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen

Feedback verzonden

We waarderen uw moeite en we gaan proberen om het artikel te verbeteren