Vanuit je desktop van het backoffice portaal klik je op Beheer en vervolgens op Overzichten. In het nu geopende scherm klik je op Aangeleverd om een overzicht te bekijken van o.a. het aantal aangeleverde documenten in het (sub)portaal.


Een gebruiker met de rol 'Portaalbeheerder' kan hier een management overzicht bekijken aangaande de aanlevering van documenten door de klanten van het kantoor. Er worden statistieken bijgehouden van de aantallen documenten die door de klanten per weekdag, werkdag etc. in het portaal werden aangeleverd. Daarnaast kan je hier ook bekijken hoeveel vragen er op welk tijdstip zijn gesteld en hoeveel documenten er op een bepaald tijdstip in de IDR wachtrij stonden.


De automatische documentverwerking in Yuki gebeurt in het proces wat Intelligent Document Recognition (IDR) wordt genoemd. Voordat documenten in Yuki door de IDR worden afgehandeld, worden de gescande documenten, PDF bestanden, Office documenten, bank- en/of transactiebestanden en UBL/XML facturen in een zogenaamde IDR wachtrij geplaatst.


TIP!

De gegevens in de verschillende weergaven kunnen worden gebruikt om vast te stellen wanneer binnen het kantoor de piekmomenten liggen.  


Het volgende scherm wordt altijd in de weergave Per uur van de dag geopend en in de huidige maand. Je kan hier ook andere weergaves opvragen alsook kan je steeds filteren op een specifiek Aanlevertype en/of periode.



Weergaven

Je kunt in dit scherm ook aangeven dat één van de andere weergaven moet worden getoond:


  • Per weekdag

  • Per dag van de maand

  • Per uur over de hele week


Door met je muis te bewegen boven een bepaald uur, dag of tijdstip in een weergave kan je bijvoorbeeld in de weergave Per dag van de maand zien dat er op 8 januari van dit jaar in totaal 8 documenten zijn aangeleverd.


Filters

In alle weergaven kan je de getoonde gegevens filteren op Aanlevertype

  • Documenten
  • Vragen
  • IDR wachtrij