Het scherm om de gegevens (instellingen) van een administratie in te voeren en/of te wijzigen wordt als volgt geopend:
- automatisch direct na het aanmaken van een nieuw domein.
- in het backoffice portaal klikken op Beheer en vervolgens op Administraties. Klik vervolgens op de naam van de administratie.
- in het backoffice portaal klikken op Beheer en vervolgens op Administraties. Beweeg met je muis vervolgens boven de regel van de desbetreffende administratie, klik op de knop met de drie puntjes en selecteer vervolgens Bekijk administratiegegevens in het menu.
Het volgende scherm wordt geopend:
In dit scherm wordt in de sectie Domein ook de naam en de status van het domein getoond van waaruit je het domein ook meteen kan openen of de domein gegevens kan raadplegen.
Een gebruiker met de rol 'Portaalbeheerder' of 'Portaal backoffice' kan van een administratie de volgende gegevens bekijken:
- Administratie: rechtsvorm, contactpersoon, contactgegevens, het hoofdadres en het postadres
- Financieel: relatiecode, btw-nummer en KBO/ondernemingsnummer
- Peppol: het bedrijf afmelden of registreren op het peppol netwerk
Was dit artikel nuttig?
Dat is fantastisch!
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Sorry dat we u niet konden helpen
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Feedback verzonden
We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren