Update 27/08 - De mails hebben we ondertussen opnieuw verstuurd.
Documenten die tussen 22 juli 2024 en 23 augustus 2024 naar de administraties werden verstuurd via het e-mailadres voor documenten, zijn mogelijks niet correct aangeleverd geweest. Dit probleem is inmiddels opgelost.
Om ervoor te zorgen dat er geen documenten ontbreken, zullen we de documenten uit die periode opnieuw naar de administraties sturen. Het is mogelijk dat sommige documenten al eerder opnieuw zijn verstuurd. In dat geval zal er een duplicaatmelding verschijnen wanneer het document wordt geopend in de workflow van het domein.
Als je een overzicht wilt zien van de duplicaatfacturen in een domein, kan je via Backoffice in de navigatiebalk naar Duplicaatfacturen gaan en deze checklist bekijken of via de Kwaliteitsmonitor (Aankoop, Verkoop).
Was dit artikel nuttig?
Dat is fantastisch!
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Sorry dat we u niet konden helpen
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Feedback verzonden
We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren