Het kan voorkomen dat bepaalde documenten door de backoffice niet verwerkt kunnen worden. Dat kan een aantal oorzaken hebben:
- Het document is niet volledig
- Het bestand bevat meerdere facturen of bonnetjes
- Het document is geheel of gedeeltelijk onleesbaar
- Het document was reeds eerder aangeleverd en verwerkt
- Het bestand kan niet geopend worden
- Het importbestand bevat foutieve gegevens
Een overzicht van de niet verwerkte documenten wordt bij de aandachtspunten getoond zodat de ondernemer deze ook kan raadplegen. Dit kan teruggevonden worden in de Yuki Postbus.
Om te bekijken welke documenten of bestanden niet konden worden verwerkt, klik je op Niet verwerkt. Je ziet nu links een lijst van de documenten met de reden waarom deze niet verwerkt werden en rechts een preview van het document. De ondernemer heeft hier de mogelijkheid om deze lijst weg te werken door de documenten te markeren als gelezen en mogelijke verdere acties te ondernemen zoals het opnieuw aanleveren.
Was dit artikel nuttig?
Dat is fantastisch!
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Sorry dat we u niet konden helpen
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Feedback verzonden
We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren