Uitfasering van de Scan Wizard functionaliteit

Gewijzigd op Fri, 05 Jan 2024 om 02:48 PM

Met de scan wizard functionaliteit heb je de mogelijkheid om rechtstreeks te scannen naar jouw Yuki administratie. Het kan zijn dat je vandaag de dag problemen ondervindt met deze aanlevermethode. Gezien de verouderde technologie van de scan wizard gaan we de problemen hieromtrent niet meer oplossen en hebben we besloten om deze functionaliteit op termijn uit Yuki te halen. Daarom raden we je ten zeerste aan om via een andere manier je documenten in Yuki aan te leveren.  Meer informatie over alle aanlevermethodes kan je op deze pagina terugvinden. 


Het blijft nog steeds mogelijk om jouw scanner te gebruiken om documenten aan te leveren. Afhankelijk van de scanner zijn er meerdere opties:

  • Sommige scanners hebben een mailfunctie. Hiermee kan je de ingescande documenten doorsturen naar het @yukiworks.be e-mailadres van jouw Yuki administratie. Het e-mailadres kan je terugvinden door naar Postbus te gaan en vervolgens te klikken op E-mail.
  • Gescande documenten opslaan in een gedeelde Dropbox of Drive map. Yuki zal deze vervolgens automatisch ophalen en klaarzetten in jouw administratie ter verwerking. 
  • Gescande documenten opslaan op de harde schrijf van jouw computer om deze vervolgens manueel op te laden  in Yuki. 



Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren