Tevredenheid in domein

Gewijzigd op Fri, 22 Mar 2024 om 02:07 PM

Elke klant kan een rating geven over zijn of haar tevredenheid over het beheer van het domein. 

In het portaal bestaat een overzicht waarin je de verschillende ratings over een bepaalde periode zal kunnen raadplegen voor een domein. Je gaat hiervoor naar Beheer > Overzichten waar je in het menu links kan klikken op Tevredenheid



In dit scherm wordt van elke tevredenheid rating door de gebruiker verschillende gegevens getoond. Een gebruiker met de rol 'Portaalbeheerder' of 'Portaal backoffice' heeft hierbij de mogelijkheid om een opmerking toe te voegen of te bewerken


Weergaven

Er zijn een aantal weergaven beschikbaar

  • Meest recente resultaat per domein
  • Alle resultaten
  • Gemiddeld per maand  - hiervoor kijken we naar de score per rating (zie hieronder) en bereken we het gemiddelde. 



Filters


In dit scherm kan je de getoonde gegevens filteren op de Rating van de tevredenheid:


Zeer tevreden  = score 10


Tevreden = score 8


Niet tevreden, niet ontevreden = score 6


Ontevreden = score 4


Zeer ontevreden = score 2


Alsook kan je filteren op een bepaalde periode.


Opmerking toevoegen


Om een opmerking toe te voegen aan een tevredenheid rating beweeg je met je muis boven de regel van de desbetreffende rating en klik je vervolgens op de knop Voeg een nieuwe opmerking toe.

Het volgende scherm wordt geopend:



Voeg een opmerking toe en klik vervolgens op de knop Toevoegen waarmee deze mee in het overzicht zal komen te staan. 


Opmerking bewerken


Een toegevoegde opmerking kan altijd worden bewerkt door met je muis te bewegen boven de regel van de desbetreffende rating en vervolgens te klikken op de knop Wijzig opmerking.




Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren