Portaal instellingen

Gewijzigd op Fri, 21 Jan 2022 om 03:37 PM

Via jouw yuki portaal kunnen een aantal instellingen worden vastgelegd die gelden voor alle domeinen in een portaal zoals o.a.  steekproeven, tevredenheid, toegang voor gebruikers, herkenningsregels en koppelingen (Webservices, Codabox). 


Alleen een gebruiker met de rol 'Portaal beheerder' heeft toegang tot alle portaal instellingen en kan deze wijzigen. Een gebruiker met de rol 'Portaal backoffice' kan de voor hem of haar beschikbare portaal instellingen alleen bekijken.


Vanuit je desktop van het backoffice portaal klik je rechtsboven in je scherm op het icoon Instellingen. Het volgende scherm wordt geopend: 




Op portaalniveau kunnen de volgende instellingen worden vastgelegd: 

  • Algemeen: de instellingen voor steekproeven, documentverwerking, tevredenheid, beveiliging, en toegangsinstellingen voor eindgebruikers.
  • Standaardwaarden: aanmaken en overzicht van centrale verwerkingsregels per relatie. 
  • Algemene voorwaarden: nieuwe algemene voorwaarden (van kracht op 25 mei 2018) en de GDPR verwerkersovereenkomst.
  • Voorkeuren: taal van Yuki in het portaal.
  • Webservices: API-sleutels voor webservices in portaal om koppelingen te leggen.
  • Backoffice vragen/antwoorden: importeren en aanmaken van (Engelse, Nederlandse (België), Franse of Spaanse) standaardvragen en antwoorden voor gebruik door de backoffice in communicatie met de klant.
  • CodaBox: door hier de SFTP inloggegevens in te vullen kan je de koppeling met Codabox leggen.  
  • Coda bulk upload: hier kan je in bulk Coda-bestanden opladen die dan verdeeld worden over de domeinen.  
  • Comandi: koppelen van je Comandi account met Yuki.
  • Login personalisatie: personaliseren van inlogpagina van yuki d.m.v. eigen logo en/of branding.




Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen

Feedback verzonden

We waarderen uw moeite en we gaan proberen om het artikel te verbeteren