Vragen - Backoffice portaal

Gewijzigd op Thu, 16 Sep 2021 om 01:31 PM

Vanuit je desktop van het backoffice portaal klik je op Workflow en vervolgens op Vragen om de openstaande vragen in de domeinen van het portaal te bekijken en/of af te handelen.


Het volgende scherm wordt geopend:



Vanuit dit scherm kan een gebruiker met de rol 'Portaalbeheerder' of 'Portaal backoffice' alle vragen beheren over alle administraties die je voor de klanten voert en kan je deze ook afhandelen. 


Standaard worden hier alle openstaande vragen van de klant en de medewerkers van het kantoor getoond.


De vragen van de klant worden door Yuki toegewezen aan de medewerker die als BO controller is toegewezen aan het domein. De BO Controller kan vervolgens, indien nodig, een vraag toewijzen aan de BO verantwoordelijke van het desbetreffende domein. Is er geen helemaal geen backoffice medewerker ingevuld dan zijn de vragen voor het portaal en kunnen deze worden bekeken door de Portaalbeheerder.


In dit scherm kan je de getoonde gegevens filteren op:



  1. Toegewezen aan: selecteer de gebruiker waarvan je de aan hem of haar toegewezen vragen wilt bekijken.
  2. Status van vraag: open voor BO, open voor gebruiker of afgehandeld

 


Daarnaast kan je gebruik van een uitgebreid filter door te klikken op de knop. Hiermee kan je de getoonde gegevens filteren op:

  • Domeinen van: selecteer de gebruiker in wiens domein(en) de vragen zich bevinden.
  • Type: Alle, vraag, mededeling, software vraag, klacht, toelichting of loon.  

Vraag afhandelen


Om een vraag te bekijken en/of af te handelen, klik je op de omschrijving van een vraag waardoor de desbetreffende vraag én het bijbehorende document of de transactie waar de vraag over wordt gesteld direct wordt geopend in de desbetreffende administratie.

Bij het beantwoorden van de vraag worden de klantgegevens direct bijgewerkt en ontvangt de klant een e-mail.



Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen

Feedback verzonden

We waarderen uw moeite en we gaan proberen om het artikel te verbeteren