De backoffice medewerkers kunnen vragen stellen aan gebruikers (ondernemers) maar ook aan andere backoffice medewerkers Voor vragen, antwoorden en mededelingen van de backoffice ontvangt de gebruiker op zijn of haar inlog e-mailadres een mail, met daarin een link naar de mededeling, vraag en/of antwoord. Dit is niet het geval voor de backoffice medewerkers. Deze zullen de vragen beheren vanuit het portaal of het domein zelf.
Open de Yuki Postbus en klik vervolgens links in je scherm op Totaaloverzicht in het submenu Vragen.
Het aantal nog openstaande vragen voor jezelf wordt hier getoond. Het volgende scherm wordt geopend:
In dit overzicht zie je de openstaande vragen voor jezelf en de vragen die nog door de klant beantwoord moeten worden. Door te klikken op de knop + Nieuw bovenin het scherm kunnen de backoffice medewerkers en de gebruiker beiden een algemene vraag óf een vraag over een specifiek document of een transactie stellen.
Algemene vraag
Het is mogelijk om een algemene vraag te stellen door naar de Yuki Postbus te gaan en vervolgens bovenin het scherm te klikken op de knop Vraag. In beide gevallen zal hetzelfde scherm worden geopend.
Vraag over specifiek document of transactie
Vanuit een geopend document of een transactie kan je een vraag stellen. Hiervoor klik je bovenin je scherm op de knop Stel een vraag aan de gebruiker/backoffice.
Overzicht vragen in het portaal
In het backoffice portaal kan je een overzicht raadplegen van alle vragen die voor jou als backoffice medewerker en het gehele kantoor open staan. Meer informatie kan je op deze pagina terugvinden:
Was dit artikel nuttig?
Dat is fantastisch!
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Sorry dat we u niet konden helpen
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Feedback verzonden
We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren