Vanuit je desktop van het backoffice portaal klik je bovenaan op Workflow en vervolgens op Taken om de nog openstaande taken in de domeinen van het portaal te bekijken.
Het volgende scherm wordt altijd in de weergave Standaard geopend:
Vanuit dit scherm kan een gebruiker met de rol 'Portaalbeheerder' of 'Portaal backoffice' alle taken beheren over alle administraties die je voor de klanten voert. Elk gebruik ziet hier standaard alle openstaande taken die aan hem of haar zijn toegewezen.
LET OP!
Een vraag van een klant wordt door yuki ook automatisch aangemaakt als een taak van het type 'Toegewezen bo vraag'.
Vanuit dit scherm kan een gebruiker met de rol 'Portaalbeheerder' of 'Portaal backoffice':
- een nieuwe taak aanmaken in het portaal
- een taak afhandelen.
Weergaven
Je kunt in dit scherm ook aangeven welke andere weergave van de taken getoond moet worden:
- Gegroepeerd op gebruiker
- Gegroepeerd op type
Filtering gegevens
Daarnaast kan je in alle weergaven de getoonde gegevens filteren op:
- Toegewezen aan: selecteer de gebruiker waarvan je de aan haar of hem toegewezen taken wilt bekijken.
- Status van taak:
- Open
- Gerealiseerd
- Afgehandeld
- Goedgekeurd
- Afgekeurd
Nieuwe taak aanmaken in portaal
Klik op de knop Creëer taak.
Taak afhandelen
Om een taak te bekijken en/of af te handelen, klik je op de omschrijving van een taak waardoor de desbetreffende taak wordt geopend.
Vanuit dit scherm kan een gebruiker met de rol 'Portaalbeheerder' of 'Portaal backoffice':
- een taak toewijzen aan andere gebruiker
- een taak afhandelen
- via Meer acties
- een deeltaak aanmaken
- een taak koppelen als deeltaak
- een taak verwijderen
Was dit artikel nuttig?
Dat is fantastisch!
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Sorry dat we u niet konden helpen
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Feedback verzonden
We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren