14/01 - Problemen met de app (iOS gebruikers)

Gewijzigd op Di, 14 Jan om 2:30 PM

Door een recente update van iOS kan je problemen ondervinden via de Yuki Assistant App.

  • App crasht wanneer je een document probeert te uploaden vanuit externe applicaties. 
  • Problemen met inloggen, waarbij het oranje scherm vastloopt bij het openen van de app.


Het delen van documenten via externe applicaties is momenteel niet mogelijk. We werken momenteel hard aan een oplossing.  


Als tijdelijke oplossing kan je ook proberen om:

  • De app volledig af te sluiten.
  • De app opnieuw te openen.
  • Documenten versturen naar het @yukiworks.be e-mailadres van jouw administratie of via de desktop versie op te laden. 




Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen
CAPTCHA-verificatie is vereist.

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren