In het Backoffice portaal kan je als accountant een overzicht terugvinden waar je per domein kan raadplegen of de ondernemer de documenten tijdig en regelmatig aanlevert.
Het gaat hierbij over documenten die werden aangeleverd via:
- Peppol
- Yuki Assistant App
- Web (upload en API)
- Dropbox en Google Drive
In dit overzicht kan je raadplegen hoeveel facturen de ondernemer maandelijks gemiddeld aanlevert, hoeveel dagen het geleden is sinds de laatste aanlevering en hoeveel gemiddelde vertraging er zit op de aanlevering.
Je kan dit overzicht terugvinden door in het portaal op Beheer en vervolgens op Overzichten te klikken. Vervolgens kan je op Tijdigheid van aanleveren klikken om het overzicht te openen.
De gemiddelde vertraging van aanlevering per administratie berekent Yuki op basis van de factuurdatum en de uiteindelijke aanleverdatum van een document. Er wordt per administratie een score gegeven, volgende opties zijn mogelijk:
- Laat (later dan 45 dagen)
- Traag (tussen 31 en 45 dagen)
- Loopt achter (tussen 15 en 30 dagen)
- Op tijd (tussen 4 en 14 dagen)
- Snel (binnen de 4 dagen)
Was dit artikel nuttig?
Dat is fantastisch!
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Sorry dat we u niet konden helpen
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Feedback verzonden
We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren