Vraagposten

Gewijzigd op Vr, 28 Apr, 2023 om 1:06 PM

Als het voor de Backoffice niet duidelijk is hoe een document of banktransactie geboekt moet worden, wordt dit (tijdelijk) geboekt op de grootboekrekening 'Vraagposten'. 

 

Alleen een gebruiker met de rol 'Directie', 'Financiële administratie' en 'Externe accountant' kan dit aandachtspunt afhandelen. Een backoffice medewerker kan dit raadplegen maar niet afhandelen. 


Open de Yuki Postbus en klik vervolgens links in je scherm op Vraagposten.



Het volgende scherm wordt geopend. Via het potlood rechts kan er meegegeven worden wat er met het document of transactie moet gebeuren.
Door te kiezen voor bijvoorbeeld Toelichting geven is het mogelijk om een backoffice medewerker meer informatie mee te geven. 









Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen
CAPTCHA-verificatie is vereist.

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren