Het Yuki platform houdt voortdurend in de gaten of bepaalde onderdelen van de boekhouding of administratie extra aandacht nodig hebben. Zo wordt er gekeken of er ontbrekende facturen zijn en of de aanlevering van de bank verdere aandacht nodig heeft.
Hier wordt ook weergegeven waarom bepaalde documenten niet verwerkt zijn. Deze aandachtslijst kan teruggevonden worden in het linkermenu van het scherm onder de Yuki Postbus.
Alleen een gebruiker met de rol Directie, Financiële administratie en Externe accountant kunnen de aandachtspunten wegwerken.
Digitale postbus
Een overzicht van de documenten die per mail, dropbox of drive aangeleverd worden, kunnen van hieruit geraadpleegd worden. Dit kan gebruikt worden als controle om de ondernemer te attenderen op documenten die mogelijk onterecht aan de administratie werden aangeboden.
Niet verwerkt
Soms kan de backoffice bepaalde documenten of bankbestanden niet verwerken. Deze worden in dit overzicht getoond met bijhorende reden.
Bank
Ontbrekende informatie over de bankrekeningen worden in dit overzicht getoond.
Aankoop / Verkoop
Hier worden de facturen getoond die momenteel nog ontbreken. Het betreft meestal betalingen waarvan we de bijbehorende factuur nog niet in de boekhouding zit. De verschillende acties die hiervoor ondernomen kunnen worden, kan hier teruggevonden worden.
Was dit artikel nuttig?
Dat is fantastisch!
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Sorry dat we u niet konden helpen
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Feedback verzonden
We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren