Nadat de documenten en banktransacties werden aangeleverd, zullen deze verwerkt worden door de software of door de accountant. Deels gebeurt dat automatisch, deels manueel.
In geval van onduidelijkheden of vragen, kan de accountant een vraag stellen aan de ondernemer over het document of de banktransactie.
Een overzicht van de vragen (en antwoorden) kan je terugvinden in de Yuki Postbus. Als een vraag gesteld werd aan de ondernemer, zal hij/zij een mail krijgen zodat ze op de hoogte gebracht worden van een openstaande vraag.
Door te klikken op Vragen wordt een onderscheid gemaakt tussen de openstaande vragen voor jou (ondernemer of backoffice) en de meest recente vragen. Het is ook mogelijk om alle vragen te bekijken.
Het is mogelijk om via verschillende kanalen vragen te stellen:
- Via het document of transactie
- Vanuit Yuki Postbus
Was dit artikel nuttig?
Dat is fantastisch!
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Sorry dat we u niet konden helpen
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Feedback verzonden
We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren