Gebruikers aanmaken in een domein

Gewijzigd op Vr, 1 Aug om 3:26 PM

Eenmaal een domein is aangemaakt, kan je de ondernemer toegang geven door hem/haar als gebruiker toe te voegen via volgende stappen:

  • Klik linksboven op de horizontale streepjes klik vervolgens op Mijn domein. Via de instellingen linksonderaan kan je ook navigeren naar Mijn domein. 
  • Hierna kom je in onderstaand overzicht terecht van de Instellingen waar je in het vak Domein op de knop Gebruikers moet klikken:



In de bundel Small zit één gebruiker inbegrepen. Het is mogelijk om extra gebruikers toe te voegen vanaf de bundels Medium, Large of Unlimited. De prijs per extra gebruiker bedraagt 7,5€/gebruiker/maand.

 

Let op: als accountant kan je enkel de eerste gebruiker aanmaken in het domein. Elke extra gebruiker dient door de ondernemer te worden aangemaakt. 



Het volgende scherm wordt geopend: 



  • Gebruikers: Selecteer een gebruiker uit je adresboek.
  • Naam:  Typ de volledige naam van de nieuwe gebruiker in.
  • E-mail: Vul het e-mailadres in van de nieuwe gebruiker. Dit wordt de login naam.
  • Rollen: bepaal of de gebruiker een extra rol moet hebben. Meer uitleg over de verschillende rollen den de rechten per rol kan je hier terugvinden:
  • Taal: selecteer de taal waarin de welkomstmail verstuurd moet worden.
  • Administratierechten: als je meer dan één administratie hebt, kies dan tot welke administratie(s) de gebruiker toegang krijgt.
  • Stuur een persoonlijk bericht: voer hier indien gewenst een kort bericht voor de nieuwe gebruiker in.






Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen
CAPTCHA-verificatie is vereist.

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren