Eenmaal een domein is aangemaakt, kan je de ondernemer toegang geven door hem/haar als gebruiker toe te voegen via volgende stappen:
- Klik linksboven op de horizontale streepjes klik vervolgens op Mijn domein. Via de instellingen linksonderaan kan je ook navigeren naar Mijn domein.
- Hierna kom je in onderstaand overzicht terecht van de Instellingen waar je in het vak Domein op de knop Gebruikers moet klikken:
In de bundel Small zit één gebruiker inbegrepen. Het is mogelijk om extra gebruikers toe te voegen vanaf de bundels Medium, Large of Unlimited. De prijs per extra gebruiker bedraagt 7,5€/gebruiker/maand.
Let op: als accountant kan je enkel de eerste gebruiker aanmaken in het domein. Elke extra gebruiker dient door de ondernemer te worden aangemaakt.
Het volgende scherm wordt geopend:
- Gebruikers: Selecteer een gebruiker uit je adresboek.
- Naam: Typ de volledige naam van de nieuwe gebruiker in.
- E-mail: Vul het e-mailadres in van de nieuwe gebruiker. Dit wordt de login naam.
- Rollen: bepaal of de gebruiker een extra rol moet hebben. Meer uitleg over de verschillende rollen den de rechten per rol kan je hier terugvinden:
- Taal: selecteer de taal waarin de welkomstmail verstuurd moet worden.
- Administratierechten: als je meer dan één administratie hebt, kies dan tot welke administratie(s) de gebruiker toegang krijgt.
- Stuur een persoonlijk bericht: voer hier indien gewenst een kort bericht voor de nieuwe gebruiker in.
Was dit artikel nuttig?
Dat is fantastisch!
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Sorry dat we u niet konden helpen
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Feedback verzonden
We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren