Backoffice document- en communicatiescherm

Gewijzigd op Thu, 04 May 2023 om 04:39 PM

Aan de rechterzijde van het backoffice verwerkingsscherm vind je informatie terug over het document en communicatie. Hier vind je informatie terug dat over automatisatie, kan je statussen meegeven aan het document en wordt alle communicatie rond het document getoond. 




Document

  • Vraag aan gebruiker: Het document wordt gekoppeld aan de vraag die je aan een gebruiker stelt.
  • Open btw-calculator: Bereken het btw-bedrag op basis van een bedrag (incl. of ex.) of btw-percentage.
  • IDR details: Details van de IDR verwerking zoals de status, de classificatie en verwerkingsregels, de indexering en de automatische afhandeling. 
  • OCR details: Hetgeen hier getoond wordt, is wat de software heeft gelezen van het document. Op basis van deze tekst kunnen de OCR herkenningsregels worden aangemaakt.
  • OCR herkenningsregels: Voor het verbeteren van de herkenning van documenten kunnen gebruikers met een backoffice rol lokale OCR herkenningsregels aanmaken.
  • (Xml-data: Data van een UBL/XML factuur.)
  • Gebruikersweergave: Geeft het document weer zoals de ondernemer deze ziet.
  • Backoffice werkzaamheid: Logboek van de activiteiten van de gebruiker in dit document.
  • Backoffice status: Er zijn vier verschillende statussen van het document:
    • Open
    • Data-entry voltooid
    • In behandeling
    • Afgehandeld

Communicatie

Indien er onduidelijkheden of vragen zijn, of scans onleesbaar zijn, kan dat direct bij het document worden meegegeven. Je kan gebruik maken van de knoppen: 

  • Kan niet verwerkt worden: Via het drop-down menu kan worden aangegeven waarom een document of bestand niet verwerkt kan worden. De gebruiker krijgt hiervan vervolgens een melding bij de aandachtspunten in Yuki.
  • Stel een vraag: De vraag die je hier stelt, komt bij de gebruiker terecht en wordt gekoppeld aan het document. 



Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren