Heb ik de Yuki Factuur functionaliteit nodig bij het gebruik van koppelingen voor verkoopfacturen?

Gewijzigd op Tue, 28 Dec 2021 om 10:28 AM

Bij het leggen van koppelingen voor de synchronisatie van verkoopfacturen (e.g. Teamleader, Shopify,...) zijn er twee opties:

  • Indien je Yuki gebruikt met de handige functionaliteiten voor jou als ondernemer, is de functionaliteit "Yuki factuur" nodig. Deze zit inbegrepen vanaf de bundel "Small" of hoger. Indien je hier niet over beschikt krijg je een foutmelding of komen de facturen niet door.


  • Indien je Yuki alleen als aanleverplatform wenst te gebruiken (Minimal), is het mogelijk dat jouw accountant hier een afzonderlijke API Webservice voor kan activeren. Voor 10 euro per maand activeert de accountant bij ‘Accountant features’ de Sales webservice. Alle facturen worden volledig automatisch doorgestuurd en afgehandeld vanuit het facturatieprogramma of via de webshop. De mogelijkheden voor jou in Yuki blijven dan beperkt tot het aanleveren en raadplegen van facturen alsook het communiceren met jouw accountant. 


Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren