Onze meest gestelde vragen (FAQ's)

Heb ik de Yuki Factuur functionaliteit nodig bij het gebruik van koppelingen voor verkoopfacturen?
Bij het leggen van koppelingen voor de synchronisatie van verkoopfacturen (e.g. Teamleader, Shopify,...) zijn er twee opties: Indien je Yuki gebruikt met de handige functiona...
Di, 28 Dec, 2021 at 10:28 AM
Is het mogelijk om een verstuurde verkoopfactuur opnieuw per mail te verzenden?
Bij het openen van een verkoopfactuur, kan je via onderstaande knop deze factuur opnieuw per mail versturen. Volgend scherm zal geopend worden om het e-mailadres in te...
Ma, 29 Nov, 2021 at 7:21 AM
Wat is het verschil tussen aankoopfacturen met status 'Betaling onderweg' en 'In behandeling'?
Onder Aankoop kan je een overzicht bekijken van alle aankoopfacturen waarvan de betaling nog onderweg is óf die in behandeling staan. Aankoopfacturen met betaling onderwe...
Ma, 29 Nov, 2021 at 7:21 AM
Kan een factuur automatische gekoppeld worden aan een project?
Het toewijzen van transacties kan handmatig gebeuren (bijvoorbeeld nadat een factuur is geboekt en verwerkt) maar ook automatisch door Yuki tijdens het boekingsproces.  Voo...
Di, 8 Mrt, 2022 at 3:12 PM
Is de Yuki Assistant app gratis?
De Yuki app kan gratis gedownload worden door iedereen die een smartphone heeft. Afhankelijk van je gekozen bundel heb je wel meer of minder functionaliteit/features tot je bes...
Di, 1 Feb, 2022 at 12:55 PM