Onze meest gestelde vragen (FAQ's)
Bij het leggen van koppelingen voor de synchronisatie van verkoopfacturen (e.g. Teamleader, Shopify,...) zijn er twee opties: Indien je Yuki gebruikt met de handige functiona...
Di, 28 Dec, 2021 at 10:28 AM
Bij het openen van een verkoopfactuur, kan je via onderstaande knop deze factuur opnieuw per mail versturen. Volgend scherm zal geopend worden om het e-mailadres in te...
Ma, 29 Nov, 2021 at 7:21 AM
Onder Aankoop kan je een overzicht bekijken van alle aankoopfacturen waarvan de betaling nog onderweg is óf die in behandeling staan. Aankoopfacturen met betaling onderwe...
Ma, 29 Nov, 2021 at 7:21 AM
Het toewijzen van transacties kan handmatig gebeuren (bijvoorbeeld nadat een factuur is geboekt en verwerkt) maar ook automatisch door Yuki tijdens het boekingsproces. Voo...
Di, 8 Mrt, 2022 at 3:12 PM
De Yuki app kan gratis gedownload worden door iedereen die een smartphone heeft. Afhankelijk van je gekozen bundel heb je wel meer of minder functionaliteit/features tot je bes...
Di, 1 Feb, 2022 at 12:55 PM