Document e-mailen

Gewijzigd op Mon, 17 Jul 2023 om 01:17 PM

Facturen die per mail ontvangen worden, kunnen rechtstreeks doorgestuurd worden naar het domein ter verwerking. Deze zullen klaargezet worden in de workflow. Hierbij is het mogelijk dat de factuur direct in de boekhouding zit (na automatische verwerking) of waarbij tussenkomst nodig is voor de verwerking. 


Elk administratie heeft zijn eigen e-mailadres. Dit e-mailadres bestaat uit de naam van de administratie gevolgd door @yukiworks.be. Dit kan je terugvinden door in het domein linksboven op de drie horizontale streepjes te klikken en vervolgens naar Mijn domein te gaan.



Het e-mailadres kan indien gewenst gewijzigd worden door naar het bedrijfsprofiel te gaan (doorklikken op naam administratie). Bij het wijzigen is het niet mogelijk om een koppelteken of punt te gebruiken! 




Tip: Als je niet financiële documenten wenst te versturen om ze te klasseren (verzekeringsdocumenten, offertes,..), gebruik dan 'mijn.<domeinnaam>@yukiworks.be' of 'mijn.<e-mailadres van de administratie>@yukiworks.be'. Hiermee zullen deze rechtstreeks in de map Zelf te ordenen geplaatst worden.

Bijvoorbeeld: mijn.1-test-mitch@yukiworks.be



Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren