Voor een volledige administratie controleert Yuki of alle verkoopfacturen aanwezig zijn. Dit wordt gedaan op basis van de openstaande transacties. Alle betalingen waar geen factuur bij gevonden kon worden, worden in een lijst geplaatst - volledigheid aankopen en verkopen. Deze lijst is voor de ondernemer terug te vinden in de Yuki Postbus.
Het is raadzaam voor de ondernemer om deze regelmatig te bekijken en actie te ondernemen om de administratie zo compleet mogelijk te maken. Vanuit de lijst kan de ondernemer verschillende acties meegeven.
Alle betalingen waar geen factuur of bon bij gevonden is, worden als groene lijn weergegeven. Als achtergrond informatie worden de facturen en bonnen in grijs getoond.
Rapport
Het rapport zal voor de ondernemer in de Yuki Postbus van het domein verschijnen. Dit overzicht is zowel langs de ondernemerszijde als de Backoffice zijde (accountant) te raadplegen, echter verschillen de mogelijkheden van uit te voeren acties.
Hierin worden de volgende zaken weergegeven:
- Openstaande betalingen waarbij geen factuur is gevonden (gegroepeerd per klant) met het totaal saldo
- Acties om per betaling aan te geven wat er met deze betaling moet gebeuren.
Mogelijke acties voor Backoffice
Hetzelfde overzicht voor de backoffice medewerker is naast de Yuki Postbus ook te raadplegen via de Backoffice-bol - Checklist - Volledigheid verkopen.
Via het potloodje rechts is het mogelijk om volgende acties te kiezen:
- De transactie handmatig inboeken
- De transactie matchen met een andere factuur
- Het openstaande saldo voor deze lijn afboeken naar een zelf te kiezen grootboekrekening
Was dit artikel nuttig?
Dat is fantastisch!
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Sorry dat we u niet konden helpen
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Feedback verzonden
We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren