Klantspecifieke opmerkingen

Gewijzigd op Wed, 26 Jan 2022 om 05:12 PM


Alleen een gebruiker met een Backoffice rol in het domein kan het overzicht van speciale klantspecifieke afspraken over een administratie, relatie of een grootboekrekening bekijken. 


Vanuit de Backoffice (BO) is een overzicht beschikbaar van de klantspecifieke opmerkingen die binnen deze administratie zijn vastgelegd. Hetzelfde overzicht kan worden gevonden door linksboven in het scherm op het 'i' icoon te klikken. Na het vastleggen van een eerste notitie in de administratie zal het icoon 'i' pas zichtbaar worden bij de eerstvolgende login.


Het volgende scherm wordt geopend:



Er kan hier gekozen worden voor het tonen van alle klantspecifieke opmerkingen of alleen deze over de administraties, grootboekrekeningen of relaties. 



Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen

Feedback verzonden

We waarderen uw moeite en we gaan proberen om het artikel te verbeteren