Codabox koppeling

Gewijzigd op Fri, 05 Jan 2024 om 09:25 AM

Indien je gebruik maakt van de CodaBox service om de banktransacties te verwerken, dien je een tweede account bij CodaBox aan te vragen  enkel voor de Yuki-bankrekeningen. Yuki haalt alle bestanden namelijk op van de mappen en zal deze importeren in de juiste domeinen. 


Om de koppeling te maken tussen jouw CodaBox account en Yuki, zodat de banktransacties dagelijks opgehaald worden en deze meteen klaar staan in het domein om te verwerken, dien je jouw SFTP gebruikersnaam en wachtwoord in te geven in jouw portaal. 


Een gebruiker met de rol Portaalbeheerder kan deze gegevens invullen, een gebruiker met de rol Portaal backoffice kan deze instellingen alleen bekijken.



In je Yuki backoffice portaal klik je op instellen en vervolgens op Codabox.




Klik op Verbinden met Codabox om jouw gegevens in te vullen.  Nadat de gebruikersnaam (user-codabox-xxxx) en het wachtwoord aangevuld is, klik je nog even op Bewaren.



Hierna dien je er enkel nog voor te zorgen dat alle bankrekeningnummers zijn toegevoegd (via de Bank tegel) in het betreffende domein. Op deze manier is de juiste toewijzing van de codabestanden aan de verschillende domeinen verzekerd.


CODA PDF bestanden


Via de Codabox koppeling komen de PDF bestanden automatisch mee in Yuki wanneer een Coda-bestand opgehaald wordt. Deze kan je terugvinden bij het elektronische rekeninguittreksel zelf of in het Archief onder 'Bestanden'. 



CODA opnieuw aanvragen

 

Het is ook mogelijk om via het Codabox portaal opnieuw CODA bestanden aan te vragen ter aanlevering. Dit kan handig zijn om CODA bestanden uit het verleden op te vragen of wanneer er CODA bestanden ontbreken.


Meer informatie hierover kan je op volgend pagina van Codabox terugvinden:


Ophalen bestanden

De bestanden (coda, SODA, facturen via VOILA) worden op volgende momenten opgehaald:


  • 4:00
  • 6:00
  • 8:00
  • 10:00
  • 12:00
  • 14:00
  • 16:00
  • 18:00
  • 20:00

Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren