Om herinneringen of aanmaningen per e-mail te kunnen versturen moet je eerst de instellingen voor herinneringen controleren of deze allemaal goed staan. Wijzig indien nodig de verzendwijze en/of de standaardopmaak van één van de vier standaard herinneringen: attendering, herinnering, aanmaning en ingebrekestelling.


Beweeg met je muis boven het icoon Verkoop in de navigatiebalk, klik op Facturen en selecteer vervolgens in het nu geopende scherm in het dropdownmenu de werklijst Achterstallig.


Selecteer één of meer facturen  waarvoor je een herinnering of aanmaning wilt gaan versturen en klik op Herinneren.



Het volgende scherm wordt geopend waar je de mogelijkheid hebt om het herinneringsniveau te wijzigen en de instellingen te bekijken. 



Voor te versturen herinneringen zijn er vier verschillende herinneringsniveaus beschikbaar: attendering, herinnering, aanmaning, ingebrekestelling


Controleer altijd even de instellingen van de herinnering(en) door te klikken op Bekijk herinnering instellingen voordat je deze (in bulk) verstuurt. Wijzig onder het tabblad Handmatige herinneringen indien nodig de verzendwijze en/of open het tabblad Lay-outs en wijzig de standaardopmaak van één van de vier standaard herinneringen: attendering, herinnering, aanmaning en ingebrekestelling.


Eenmaal je de instellingen hebt nagekeken selecteer je de juiste herinneringsniveau en kan je deze Versturen.