Basisgegevens van een project

Gewijzigd op Thu, 04 May 2023 om 03:42 PM

Om de basisgegevens van een project te bekijken en/of te wijzigen open je de Projecten functionaliteit en klik je vervolgens op voor het desbetreffende project.


Het volgende scherm wordt geopend:



Alleen de beheerder van een project kan de details van een project wijzigen, het project verwijderen, meerdere documenten hierin uploaden, een taak aanmaken  en de inhoud van een project volledig in een ander bestaand project plaatsen door op één van de knoppen bovenin het scherm te klikken. 


Alle andere gebruikers (inclusief gebruikers met de rol 'Backoffice') die toegang hebben tot een project kunnen alleen een nieuwe taak aanmaken.


Bij het samenvoegen van twee projecten gaan alle overige details van een project zoals het toegangslevel, de start- en einddatum en de tags verloren. De details van het project waarin de inhoud van een ander project wordt geplaatst is dus leidend. 


Totaaloverzicht

Op dit tabblad zie je alle documenten, relaties, e-mail, afspraken en taken (inclusief werkopdrachten) die aan het project zijn gekoppeld.

Door te klikken op het onderwerp of de omschrijving open je direct het document, de relatie, de e-mail, de taak, de afspraak of de werkopdracht.


Details

Op dit tabblad vind je alle (basis)gegevens zoals je die hebt ingevoerd bij het aanmaken van het project.


Bij de loggegevens kun je o.a. zien op welke datum het project is aangemaakt en/of gewijzigd en door welke gebruiker.


Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren