Om de basisgegevens van een project te bekijken en/of te wijzigen open je de Projecten functionaliteit en klik je vervolgens op > voor het desbetreffende project.
Het volgende scherm wordt geopend:
Alleen de beheerder van een project kan de details van een project wijzigen, het project verwijderen, meerdere documenten hierin uploaden, een taak aanmaken en de inhoud van een project volledig in een ander bestaand project plaatsen door op één van de knoppen bovenin het scherm te klikken.
Alle andere gebruikers (inclusief gebruikers met de rol 'Backoffice') die toegang hebben tot een project kunnen alleen een nieuwe taak aanmaken.
Bij het samenvoegen van twee projecten gaan alle overige details van een project zoals het toegangslevel, de start- en einddatum en de tags verloren. De details van het project waarin de inhoud van een ander project wordt geplaatst is dus leidend.
Totaaloverzicht
Op dit tabblad zie je alle documenten, relaties, e-mail, afspraken en taken (inclusief werkopdrachten) die aan het project zijn gekoppeld.
Door te klikken op het onderwerp of de omschrijving open je direct het document, de relatie, de e-mail, de taak, de afspraak of de werkopdracht.
Details
Op dit tabblad vind je alle (basis)gegevens zoals je die hebt ingevoerd bij het aanmaken van het project.
Bij de loggegevens kun je o.a. zien op welke datum het project is aangemaakt en/of gewijzigd en door welke gebruiker.
Was dit artikel nuttig?
Dat is fantastisch!
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Sorry dat we u niet konden helpen
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Feedback verzonden
We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren