Algemene informatie Projecten

Gewijzigd op Ma, 3 Apr, 2023 om 3:29 PM

In Yuki is het mogelijk om op basis van Projecten, financiële rapportage per project bij te houden. De documenten kunnen door de gebruiker worden toegewezen aan projecten en dragen daarna bij aan de rapportage per project.


De functionaliteit Yuki Projecten is alleen beschikbaar wanneer een gebruiker met de rol 'Directie' de bundel Medium, Large of Unlimited heeft gekozen via de Yuki Store in het domein. 


De toegang tot projecten kan per project geregeld worden. Ze kunnen op die manier gebruikt worden om bijvoorbeeld een deel van de financiële administratie vrij te geven voor één of meer gebruikers, zonder dat deze gebruikers toegang hebben tot het geheel. Projecten kunnen dus heel goed ingezet worden voor gebruikers met een specifiek budget.


Per project kan de toegang worden bepaald zodat bijvoorbeeld een deel van de financiële administratie vrijgegeven kan worden voor één of meer gebruikers zonder dat deze gebruikers toegang hebben tot de gehele financiële administratie.


In Yuki kan je in een project als het ware een aantal gegevens verzamelen om zo een beter overzicht per onderwerp of project te krijgen. Elk project kan de volgende gegevens bevatten:

  • Documenten
  • Banktransacties
  • Financiële transacties
  • Taken
  • Relaties
  • Afspraken (agenda)
  • E-mail 


Deze gegevens kunnen in Yuki handmatig of automatisch worden toegewezen aan één of meerdere projecten.


Projecten kunnen dus gebruikt worden om een overzicht te houden van bovenstaande zaken per onderwerp of project. Doordat een project een start- en einddatum heeft, kan je goed bijhouden welke lopende projecten er op dit moment zijn.


Waar en hoe kan je een project aanmaken?

  • Open Projecten
  • Klik vervolgens op het plus-icoontje om een nieuw Project toe te voegen
  • Vul hier alle gegevens in die van toepassing zijn op het Project


Documenten toevoegen aan een project

  • Elk type document (aankoop, verkoop, loonfiche etc.) kan je koppelen aan een Project
  • Je kan direct in een Project een document uploaden
  • Via het overzicht Niet gekoppeld kan je ook documenten koppelen aan een Project (door op het mapje te klikken)



Overzicht projecten

  • Per Project heb je automatisch een omzet, kosten, bezittingen en schulden overzicht
  • Er is ook een overzicht van de marge bijdrage per Project


Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen
CAPTCHA-verificatie is vereist.

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren