Meer administraties aan domein toevoegen

Gewijzigd op Fri, 05 Jan 2024 om 12:47 PM

Bij het aanmaken van een domein wordt er ook meteen een administratie aangemaakt. Binnen een domein is het mogelijk om meerdere administraties toe te voegen. Deze mogelijkheid is beperkt tot gebruikers met een Backoffice rol . 


Een nieuwe administratie kan worden toegevoegd vanuit twee plaatsen in het domein:

  • Open de Relaties en klik vervolgens op het icoon Administraties.



  • Klik linksboven op de horizontale lijnen en vervolgens op Mijn domein.



In beide gevallen wordt het volgende scherm geopend waarbij het mogelijk is om te klikken op +Administratie. Om de nieuwe administratie te vervolledigen moeten alle tabbladen met de noodzakelijke gegevens aangevuld worden. 



Meer informatie over het instellen van de administratiegegevens kan je op deze pagina terugvinden:



Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren