Gebruiker is geblokkeerd

Gewijzigd op Ma, 25 Nov om 1:37 PM

Je kan als gebruiker geblokkeerd geraken door:

  • Te veel ongeldige login pogingen
  • Openstaand saldo op Yuki facturen

Ongeldige login pogingen 


Als je het wachtwoord zesmaal foutief hebt ingegeven, wordt je account voor tijdelijk geblokkeerd. Bij het inloggen krijg je de volgende melding: "Deze gebruiker is tijdelijk geblokkeerd vanwege teveel ongeldige login pogingen". 


Na enkele minuten wordt de blokkering opgeheven . Indien je het wachtwoord niet meer weet, kan je een nieuwe opvragen via Wachtwoord vergeten



Openstaand saldo 


Bij een openstaand saldo op facturen van Yuki wordt je hierover geïnformeerd. Als na meerdere meldingen blijkt dat de betaling nog steeds openstaat dan wordt jouw toegang tot Yuki geblokkeerd. Je kan hiervoor contact opnemen met [email protected]



Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen
CAPTCHA-verificatie is vereist.

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren