17/11 Peppol registratie foutmelding - Hermes

Gewijzigd op Di, 18 Nov om 9:22 AM

Op dit moment is het niet mogelijk om bedrijven te registreren die via Hermes op het Peppol-netwerk zijn ingeschreven. De oorzaak ligt bij een storing bij een externe partij. We zijn in contact met hen en werken aan een oplossing.


Onze excuses voor het ongemak.


Update 18/11 - Het probleem is inmiddels opgelost. Een wijziging bij een derde partij had het automatische registratieproces onderbroken, maar dit is nu hersteld. Na meerdere succesvolle tests werkt alles weer zoals verwacht. Bedrijven kunnen zich opnieuw zonder problemen registreren op Peppol. 

Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen
CAPTCHA-verificatie is vereist.

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren