Issue bij inlezen CODA- en CSV-bestanden

Gewijzigd op Do, 25 Sep om 3:30 PM

Momenteel ondervinden we een storing waardoor CODA- en CSV-bestanden in Yuki niet correct worden ingelezen. Bij het importeren verschijnt de foutmelding 'Het importeren van het elektronische afschrift is gefaald." met de reden dat de bankrekening nog aangemaakt moet worden.


Tussentijdse oplossing: 

Switch terug naar de oude bankomgeving en verwijder de eerste vier karakters van het IBAN nummer (BEXX). Het IBAN-nummer wordt zo tijdelijk omgezet naar een gewoon rekeningnummer, waardoor de bestanden wel ingelezen kunnen worden.




Vanuit de workflow klik je door op het bestand en vervolgens op de knop 'Opnieuw importeren' 




We onderzoeken dit probleem verder en doen ons best om het zo snel mogelijk structureel op te lossen. 

Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen
CAPTCHA-verificatie is vereist.

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren