Wat is de Yuki Trial?

Gewijzigd op Thu, 05 Jan 2023 om 06:57 PM

Als Yuki zijnde willen wij ondernemers helpen om hun bedrijf zo efficiënt mogelijk te runnen. Dit doen we met behulp van onze bundels waar er verschillende functionaliteiten ingebouwd zijn die kunnen helpen om jouw onderneming naar een nog hoger level te tillen.

Omdat we geloven dat elke onderneming recht heeft op tools, nodig om net naar dat hoger level te gaan, bieden we nieuwe klanten een proefperiode (Yuki Trial) van 4 maanden aan om zo onze functionaliteiten te ontdekken. 


Hieronder geven we uitleg over wat de Yuki Trial nu juist inhoudt,  welke mogelijkheden je hebt en hoe het verder moet als de proefperiode erop zit.


Mocht je hierna alsnog op je honger blijven zitten qua informatie, klik onderaan op deze pagina dan zeker door naar onze FAQ's!


1. Wanneer start de Yuki Trial? 


Als je voor de eerste keer gaat inloggen in Yuki, dan komt onderstaand pop-up venster tevoorschijn:


Eenmaal je op Start nu! hebt geklikt, dan start jouw proefperiode van 4 maanden.


2. Wat houdt de Yuki Trial juist in?


Tijdens deze 4-maanden proefperiode bieden we je de functionaliteiten van onze Small bundel aan.

Belangrijk: Het verschil met de proefperiode versus één van onze bundels is dat er gedurende 4 maanden ongelimiteerd aan-en verkoopfacturen verwerkt kunnen worden per maand.


Hieronder sommen we de functionaliteiten op die je kan uitproberen tijdens de 4-maanden proefperiode: 


  • Onbeperkt aantal aan-en verkoopfacturen laten verwerken per maand
    • Onder aankoopfacturen vallen ook documenten ingeboekt als type Onkostendeclaratie.
    • Onder verkoopfacturen vallen ook facturen die via de Yuki Factuur functionaliteit worden opgemaakt of via een API-koppeling binnenkomen in jouw Yuki omgeving.  
  • 1 gebruiker inbegrepen (max. 1 gebruiker mogelijk)
  • Communicatie met je accountant via Yuki vragen
  • Aanleveren van documenten en transacties via verschillende kanalen (tegel Postbus) 
  • Inzage in jouw digitaal archief (tegel Archief) 
  • Financiële monitor waar je kan doorklikken tot in het kleinste detail (tegel Boekhouding)
  • Beheren van je openstaande leveranciers en klanten
  • Overzicht van je bankrekeningen (tegel Bank ) 
  • Geautomatiseerde betalingen (tegel Bank, optie Betaallijst)
  • Opmaken van verkoopfacturen (tegel Verkoop)
  • Opmaken van offertes (tegel Verkoop )
  • Automatische factuurherinneringen (tegel Instellingen, Herinnering instellingen ) 

3. Wat als de Yuki Trial afgelopen is?  


Eenmaal de proefperiode afgelopen is, zal je de volgende keer bij het inloggen onderstaande pop up krijgen:


Klik op Kies je bundel waarna je in onze Yuki Store terecht zal komen waar je een overzicht te zien krijgt van al onze bundels.


Belangrijk: Alleen een gebruiker met de rol 'Directie' kan een bestelling in de Yuki Store voltooien.




  • Via de knop Zelf berekenen kan je door middel van onze adviestool een voorstel genereren van de bundel waarvan wij denken dat deze het beste bij jouw onderneming past.

  • Voor uitleg van alle Yuki functionaliteiten kan je klikken op Features.
  • Kies bij onze bundels op Selecteer om de bestelling van jouw gewenste optie te voltooien.

Heb je genoten van de aangeboden tools in onze proefperiode en smaakt dit naar meer? Komen één van onze bundels overeen met de werking van jouw onderneming?  

Fijn! Dan kan je kiezen om over te schakelen naar één van onze bundels.


Vond je de proefperiode leuk, maar heb je geen behoefte aan de extra functionaliteiten van Yuki? Wens je graag terug te vallen op onze basisversie? 


Even goede vrienden! Dan kan je kiezen om over te schakelen op onze Minimal versie. 


Geen zorgen!:


  • Je verliest geen opgeladen/geboekte documenten en/of transacties als de proefperiode afgelopen is.
  • Kies de formule waarvoor jij Yuki wenst te gebruiken, rekening houdend met de aangeboden functionaliteiten.
  • Het wel of niet instappen in één van onze bundels staat de verwerking van jouw boekhouding door jouw Yuki accountant niet in de weg. 


Meer weten over onze bundels? Klik hier voor onze FAQ's ! 



Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren