Administratiegegevens instellen en/of wijzigen

Gewijzigd op Thu, 06 Apr 2023 om 04:12 PM

Het scherm om de gegevens (instellingen) van een administratie in te voeren en/of te wijzigen wordt als volgt geopend:

  • automatisch direct na het aanmaken van een nieuw domein.
  • in het backoffice portaal klikken op Beheer en vervolgens op Administraties. Klik vervolgens op de naam van de administratie.
  • in het backoffice portaal klikken op Beheer en vervolgens op Administraties. Beweeg met je muis vervolgens boven de regel van de desbetreffende administratie, klik op de knop met de drie puntjes en selecteer vervolgens Bekijk administratiegegevens in het menu.


Het volgende scherm wordt geopend:



In dit scherm wordt in de sectie Domein ook de naam en de status van het domein getoond van waaruit je het domein ook meteen kan openen of de domein gegevens kan raadplegen. 


Een gebruiker met de rol 'Portaalbeheerder' of 'Portaal backoffice' kan van een administratie de volgende gegevens bekijken:

  • Administratie: rechtsvorm, contactpersoon, contactgegevens, het hoofdadres en het postadres
  • Financieel: relatiecode, btw-nummer en KBO/ondernemingsnummer
  • Peppolhet bedrijf afmelden of registreren op het peppol netwerk





Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren