Vanuit het archief is het mogelijk om documenten op te laden door op onderstaande knop te klikken.
Het volgende scherm wordt geopend waarbij je kan kiezen voor Uitzoeken Yuki om documenten op te laden die door de Backoffice verwerkt moet worden, of voor Zelf te ordenen om niet-financiële documenten in het archief op te slaan.
Indien er meerdere administraties in het domein zijn, moet je nog kiezen voor welke administratie documenten toegevoegd moeten worden. Vervolgens kies je de bestanden dat je wenst op te laden door te klikken op Selecteer bestanden.
Klik op de knop Uploaden starten en wacht tot het uploadproces is voltooid. Opgelet: Als je wegklikt tijdens het proces, onderbreek je deze en zullen alle bestanden weg zijn.
Eenmaal het uploadproces voltooid is, kom je in onderstaande scherm terecht waarbij je alles kan controleren en de documenten kan samenvoegen indien nodig. Hierbij kan je de geüploade documenten weergeven in een lijst of als miniatuurweergaven.
Was dit artikel nuttig?
Dat is fantastisch!
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Sorry dat we u niet konden helpen
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Feedback verzonden
We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren