Je kan in Yuki gebruikers en werknemers aanmaken. Werknemers kunnen gebruikers zijn maar gebruikers zijn niet altijd werknemers.
Een persoon die als werknemer is aangemaakt, zorgt ervoor dat onderstaande zaken mogelijk zijn:
- documenten alleen zichtbaar maken voor alle werknemers
- werknemers koppelen aan individuele documenten zoals een beoordeling bijvoorbeeld
- afwezigheid en vakantie van werknemers onder de agenda registreren en rapporteren
- de rekening courant personeel bijhouden voor bonnetjes die door personeel zijn betaald
Hoe maak ik een werknemer aan?
- Ga naar Personeel en klik vervolgens op + (Nieuwe werknemer)
- In het venster dat zich opent, kan je de naam van de werknemer invullen
TIP!
Het type relatie is een Persoon en het tabblad Werknemers is automatisch toegevoegd.
- Vul indien nodig de andere velden in (ook op het tabblad Extra) en voeg een foto of een visitekaartje van de werknemer toe.
TIP!
Wanneer er een afdeling wordt vastgelegd bij de werknemer kan hierop worden gefilterd in het overzicht
- Klik op het tabblad Werknemer om specifieke gegevens over de werknemer in te vullen zoals o.a. zijn of haar manager, het personeelsnummer, de eerste werkdag, de einddatum van het contract.
De gebruiker die als manager van de werknemer wordt vastgelegd, is ook degene die de afwezigheidsregistraties van deze werknemer moet goedkeuren.
- Klik op de knop Bewaren.
Was dit artikel nuttig?
Dat is fantastisch!
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Sorry dat we u niet konden helpen
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Feedback verzonden
We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren