Elke gebruiker kan wanneer hij of zij is ingelogd in Yuki de twee-factor authenticatie op elk moment weer uitzetten via de knop Wachtwoord in de eigen adreskaart.
![](https://s3-eu-central-1.amazonaws.com/euc-cdn.freshdesk.com/data/helpdesk/attachments/production/80210798109/original/euv9tqSnoEz58J3HUXsqM2i2-b6ivEIskg.png?1683115139)
Klik in het nu geopende scherm achter Twee-factor authenticatie op Uitzetten.
![](https://s3-eu-central-1.amazonaws.com/euc-cdn.freshdesk.com/data/helpdesk/attachments/production/80210798934/original/iJXbZYbhFW3jeWYGBMZBGu6Fz-PC4kblbQ.png?1683115219)
TIP!
In het geval van verlies of diefstal van de gsm kan een gebruiker met de rol 'Directie' de twee-factor authenticatie voor elke gebruiker in het domein uitzetten.
Was dit artikel nuttig?
Dat is fantastisch!
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Sorry dat we u niet konden helpen
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Feedback verzonden
We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren