Onze meest gestelde vragen (FAQ's)

Heb ik de Yuki Factuur module nodig bij het gebruik van koppelingen voor verkoopfacturen?
Ja. Bij het leggen van koppelingen voor de synchronisatie van verkoopfacturen (e.g. Teamleader, Shopify, LeLI,..) is het ook nodig om de Yuki Factuur module te activeren. Indie...
Vr, 3 Mei, 2019 at 11:42 AM
Is het mogelijk om een verstuurde verkoopfactuur opnieuw per mail te verzenden?
Bij het openen van een verkoopfactuur, kan je via onderstaande knop deze factuur opnieuw per mail versturen.  Volgend scherm zal geopend worden om het e-mailadres in t...
Do, 20 Aug, 2020 at 10:19 AM
Wat is het verschil tussen aankoopfacturen met status 'Betaling onderweg' en 'In behandeling'?
Onder Aankoop kan je een overzicht bekijken van alle aankoopfacturen waarvan de betaling nog onderweg is óf die in behandeling staan. Aankoopfacturen met betaling onderwe...
Ma, 9 Nov, 2020 at 5:52 PM
Kan een factuur automatische gekoppeld worden aan een dossier?
Het toewijzen van transacties kan handmatig gebeuren (bijvoorbeeld nadat een factuur is geboekt en verwerkt) maar ook automatisch door Yuki tijdens het boekingsproces.  Voo...
Vr, 3 Mei, 2019 at 12:08 PM
Is de Yuki app gratis?
De Yuki app kan gratis gedownload worden door iedereen dat een smartphone heeft. 
Vr, 3 Mei, 2019 at 12:14 PM