Nieuwe Yuki navigatie

Bij het inloggen krijg ik de melding 'Something went wrong' of een wit scherm.
Inlogproblemen waarbij je een wit scherm krijgt of de melding 'Something went wrong' worden veroorzaakt door het gebruik van een verouderde versie van de browser.  ...
Di, 11 Aug, 2020 at 2:56 PM
Is het mogelijk om te switchen naar de oude Yuki navigatie?
Het is niet mogelijk om terug over te schakelen naar de oude Yuki navigatie. We hebben ervoor gekozen om de navigatie voor alle gebruikers (backoffice medewerkers & onderne...
Ma, 27 Jul, 2020 at 9:15 AM
Backoffice medewerkers - Wat zijn de belangrijkste wijzigingen?
Onderstaande video toont de belangrijkste wijzigingen van de vernieuwde navigatie.  Onder de video worden deze wijzigingen ook duidelijk beschreven. Menu structu...
Vr, 31 Jul, 2020 at 6:38 PM
Ondernemer - Wat zijn de belangrijkste wijzigingen?
Onderstaande video toont de belangrijkste wijzigingen van de vernieuwde navigatie.  Onder de video worden deze wijzigingen ook duidelijk beschreven. Menu  Met...
Vr, 31 Jul, 2020 at 6:42 PM
Ik vind de domein instellingen niet meer terug
Afhankelijk van de grootte van jouw scherm en van het aantal actieve modules in dat domein, zal de knop Instellingen al dan niet links in het overzicht zichtbaar zijn. Indien j...
Ma, 27 Jul, 2020 at 9:15 AM
Hoe kan ik switchen tussen de Backoffice zijde en ondernemerszijde? Of omgekeerd?
Indien je met jouw login toegang hebt tot zowel de Backoffice zijde (voor de boekhoudkundige verwerking) en de ondernemerszijde, kan je tussen de twee switchen door rechts bove...
Wo, 5 Aug, 2020 at 2:54 PM