UPDATE
Telenet heeft het probleem aan hun kant opgelost.
Dit betekent dat alle e-mails die vandaag na 12:00 zijn verzonden, zonder problemen worden afgeleverd bij de ontvangers.
Voor e-mails die vóór 12:00 werden verstuurd, raden we voorlopig nog aan om de tijdelijke oplossing te gebruiken (zie onderaan deze pagina).
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
We ondervinden momenteel problemen met de aflevering van e-mails vanuit noreply@yuki.be naar @telenet.be adressen. Deze berichten worden door Telenet onterecht geblokkeerd.
We hebben het probleem gemeld en onderzoeken dit verder. Berichten naar andere e-mailproviders (zoals Gmail of Outlook) worden wel correct afgeleverd.
De blokkering heeft impact op de volgende berichten die automatisch via Yuki worden verzonden:
- Btw-brieven
- Wachtwoordresets
- Exportbestanden uit Yuki
- Vragen gesteld aan de ondernemer
Tijdelijke oplossing voor btw-brieven
Als je btw-brieven niet aankomen, kun je deze voorlopig downloaden als PDF (door te klikken op de print-knop en vervolgens te kiezen voor 'Opslaan als PDF' in Yuki en handmatig versturen via je eigen mailbox.
Was dit artikel nuttig?
Dat is fantastisch!
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Sorry dat we u niet konden helpen
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Feedback verzonden
We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren