Waarom hebben we een nieuwe versie van voorwaarden?
Sommige bepalingen van de vorige versies waren verouderd en/of niet meer in lijn met onze werking. Anderzijds was het ook een opportuniteit om sommige inconsistenties weg te werken (opzeggingen), sommige artikels toe te voegen of te verduidelijken/nuanceren (bv. bewaring en toegankelijk van data na stopzetting van een domein). Bijkomend zal dit document ook fungeren als verwerkingsovereenkomst (GDPR) zodat we hier geen aparte documenten voor hoeven te gebruiken. Samen met onze externe adviesgevers en advocaten hebben we onze voorwaarden weer helemaal geupdate.
Waarom naar eenzelfde set voorwaarden voor beide entiteiten van Visma | yuki?
We hebben gekozen om eenzelfde set voorwaarden te hanteren om eenheid en uniformiteit te creëren voor beide entiteiten.
Waarom één document voor gebruikersvoorwaarden en contractvoorwaarden?
We hebben gekozen voor één document om de overzichtelijkheid en uniformiteit te bevorderen. Zo is het steeds duidelijk waar welke informatie gevonden kan worden.
Wanneer gaan deze nieuwe voorwaarden in voege?
De nieuwe voorwaarden treden in voege op 1 februari 2023.
Wat als er een verschillen zijn tussen deze voorwaarden en de partnerovereenkomst dat ik als accountant heb gesloten met Visma | yuki?
De door jouw afgesloten partnerovereenkomst heeft steeds voorrang op deze nieuwe voorwaarden. De bepalingen opgenomen in die Partnerovereenkomst zijn namelijk altijd bindend en kunnen afwijken van de algemene voorwaarden.
Ik heb een vraag omtrent de nieuwe voorwaarden, aan wie kan ik deze stellen?
Door uw vraag te sturen naar yuki.privacy@visma.com. Ons Legal & Data Protection team zal elke vraag beantwoorden.
Was dit artikel nuttig?
Dat is fantastisch!
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Sorry dat we u niet konden helpen
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Feedback verzonden
We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren