Overzicht 'Tevredenheid'

Gewijzigd op Wed, 15 Sep 2021 om 11:44 AM

Vanuit je desktop van het backoffice portaal klik je op Beheer en vervolgens op Overzichten. In het nu geopende scherm klik je op Tevredenheid om een overzicht te bekijken van de klanttevredenheid van de klanten in het portaal.


Het is in Yuki mogelijk om alle klanten in een portaal regelmatig te laten vragen naar hun tevredenheid. Eens in de zoveel maanden verschijnt er dan bij de klant bij het inloggen een pop-up scherm met een vraag over de klanttevredenheid.

Zij kunnen deze tevredenheid aangeven d.m.v. het kiezen van één van de vijf smileys (score 1 - Heel tevreden tot en met score 5 - Heel ontevreden). Bij een score van 3 of hoger kan de klant ook aangeven of hij/zij hierover contact wil hebben.


Deze functionaliteit moet door een gebruiker met de rol 'Portaalbeheerder' rechtsboven in het backoffice portaal worden aangezet en ingesteld door te klikken op het icoon Instellingen. Alleen een gebruiker met de rol 'Portaalbeheerder' kan dit overzicht bekijken en vanuit dit scherm een opmerking toevoegen. 


Het volgende scherm wordt altijd in de weergave Meest recente resultaat per domein geopend en in de huidige maand. Het is mogelijk om nog andere weergaven te raadplegen alsook om te filteren op de Rating score en een bepaalde periode. 



Weergaven

Je kan in dit scherm ook aangeven dat één van de andere weergaven moet worden getoond:

  • Alle resultaten
  • Gemiddeld per maand

Filters

Daarnaast kan je in de weergaven Meest recente resultaat per domein en Alle resultaten de getoonde gegevens filteren op de Rating score (smiley) die door de klanten is gekozen:

  • Zeer tevreden
  • Tevreden
  • Niet tevreden, niet ontevreden
  • Ontevreden
  • Zeer ontevreden

Opmerking over klanttevredenheid toevoegen

Om een opmerking over de klanttevredenheid van een klant toe te voegen beweeg je met je muis boven de regel van de desbetreffende klant en klik je op de knop Voeg een nieuwe opmerking toe.



Het volgende scherm wordt geopend waarin je een notitie kan toevoegen. 




Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen

Feedback verzonden

We waarderen uw moeite en we gaan proberen om het artikel te verbeteren