Het Backoffice Portaal is dé centrale plaats waar je als accountant bij Yuki start. De helikopterview die je toegang geeft tot de belangrijkste KPI’s van de administraties die je beheert. Het is essentieel dat het portaal aansluit op jouw wensen, behoeften en verwachtingen. Daarom krijgt het Backoffice Portaal vandaag een volledig nieuwe en verbeterde look & feel! Met duidelijker, rijker inzicht en overzicht over al je administraties heen.

En hier blijft het niet bij: het nieuwe portaal is tegelijkertijd ook een mooie start van een compleet vernieuwde Yuki omgeving!


Waarom een nieuwe Yuki omgeving?

De nieuwe gebruikersomgeving is intuïtiever en consistenter. Je hebt daardoor minder helppagina’s of inwerktijd nodig, zowel voor jou als je klant. Bovendien is de nieuwe interface een zichtbaar teken van een geheel nieuwe technologie die we geleidelijk introduceren, zowel aan de voorkant (die zichtbaar is) als aan de achterkant. Hierdoor kunnen we de tool de komende jaren verder blijven ontwikkelen. 


Aan de slag in het nieuwe portaal!


Activeer vanaf vandaag het vernieuwde portaal door rechts bovenaan in het portaal op de blauwe knop "Naar nieuw portaal" te klikken. Vanaf dan maak je gebruik van het nieuwe portaal mét alle functionaliteiten en overzichten die je gewoon bent. 



Switchen naar het nieuwe portaal doe je per gebruiker. Hierdoor kunnen alle Yuki gebruikers binnen het kantoor de vernieuwingen proberen en feedback geven. Wil je tijdelijk terug naar het oude portaal? Klik dan rechtsboven op je profiel, en vervolgens op de knop "Wissel terug". Jouw feedback over waarom je wisselt naar het oude portaal is voor ons enorm waardevol en horen we graag!



Benieuwd? Bekijk hieronder dan zeker het webinar! 

 

We zijn benieuwd naar jouw feedback! 


Jullie gebruikerservaring staat centraal. We zijn dan ook erg benieuwd wat jullie van de vernieuwingen vinden. Je kan jouw feedback direct in het portaal delen via de knop "Geef je mening". Deze vind je rechtsboven onder de (i) knop in het portaal.