Bij de opstart van het domein heb ik nog geen gebruiker aangemaakt. 


De eerste gebruiker kan perfect nog na de opstart van een domein aangemaakt worden door jou. Dit kan je doen door in het geopende domein op +Gebruiker te klikken. 



In een volgend scherm kan je de gebruiker aanmaken door achtereenvolgens de naam, e-mailadres, rol* en taal in te geven.



Als een domein meerdere administraties bevat, kan je de toegangsrechten aan-en uit vinken voor desbetreffende gebruiker. Tot slot kan je kiezen om een tijdelijk wachtwoord te laten genereren en te versturen via mail naar de eindgebruiker of zelf al een wachtwoord ingeven voor de gebruiker.


Er is al een bestaande gebruiker in het domein. Ik wil nog een extra gebruiker toevoegen. Mijn portaal zit op Bundle pricing.


Als backoffice medewerker, zal jij geen extra gebruikers meer kunnen toevoegen. Dit is enkel mogelijk door een ondernemer met de rol Directie of door de eigenaar van het domein en vanaf het afnemen van een bundel Medium, Large of Unlimited.

Een extra gebruiker met rol zal worden aangerekend voor € 7,5 / maand.



Er is al een bestaande gebruiker in het domein. Ik wil nog een extra gebruiker toevoegen. Mijn portaal zit niet op Bundle pricing


Elke backoffice medewerker kan een gebruiker toevoegen aan het domein. Dit is enkel mogelijk indien de ondernemer de uitgebreide versie van Yuki heeft aangeschaft (onder huidige benaming Yuki Financieel) en Yuki Multi-User heeft geactiveerd.


Ik wil dat de ondernemer een extra gebruiker kan toevoegen. 


Als accountant dien je hierbij enkel te waken over je Portaalinstellingen. Via de startpagina op je portaal kan je bij Instellingen onder Algemeen de Toegangsinstellingen voor de eindgebruikers (de ondernemers) terugvinden. Zorg er steeds voor dat de volledige toegang wordt voorzien om gebruikers aan te maken.







*Meer informatie over de verschillende gebruikersrollen kan je hier terugvinden