Met de Yuki Assistant app voor je Smartphone heb je direct toegang tot je eigen domein met één of meer administraties in Yuki. Hierdoor heb je de mogelijkheid om afhankelijk van je gebruikersrol en je licentie:

  • een aantal gegevens in je administratie te bekijken:
    • de openstaande vragen voor jezelf en voor je accountant
    • aandachtspunten in je administratie zoals bijv. ontbrekende aan- en/of verkoopfacturen
    • de openstaande taken voor jezelf
    • documenten in de mappen van je Archief
    • grafieken van je financiële gegevens in de Monitor
    • relaties in je Adresboek
    • je bankrekeningen, creditcard en online betalingsproviders.

  • direct documenten (o.a. bonnetjes en facturen) aan te leveren voor je administratie
  • direct facturen vrij te geven voor betaling indien je gebruik maakt van de functionaliteiten Yuki Workflow en Yuki Betaalservice


TIP!

De Yuki Assistant app voor iPhone kan je gratis downloaden via de Apple App Store.

De Yuki Assistant app voor Android kan je gratis downloaden via de Google Play App Store.


Om in te loggen op de Yuki app gebruik je dezelfde inloggegevens die je gebruikt om via je computer in te loggen in Yuki. 


Het volgende scherm wordt geopend waarin je de belangrijkste functies van de Yuki Assistant app kan zien. 






Domein selecteren

Wanneer je als gebruiker toegang hebt tot meerdere domeinen in Yuki kun je linksboven in je scherm steeds wisselen van domein. 



Instellingen van Yuki Assistant app


Hier vind je alle instellingen voor de Yuki Assistant app:

  • App instellingen
  • Beveiliging
  • Wettelijk


Vanuit dit scherm kan je je ook afmelden.



Workspace


In de Workspace zie je zes tegels die gegevens bevatten over verschillende aandachtspunten in je administratie:

  • Openstaande vragen
  • Ontvangen bestanden
  • Niet verwerkte documenten
  • Ontbrekende verkoopfacturen 
  • Ontbrekende aankoopfacturen
  • Taken voor mij.


Voor meer uitleg over deze aandachtspunten zie artikel Workspace van Yuki Assistant app.



Naar startscherm terugkeren


Om vanuit elk scherm in je Yuki Assistant app terug te keren naar het startscherm klik je linksonder in je scherm op het icoon met het huisje.




Nieuwe bestanden uploaden 


Met de Yuki Assistant app kan je documenten (o.a. bonnetjes en facturen) direct aanleveren en laten verwerken in je administratie.

Voor een uitgebreide beschrijving zie artikel Documenten aanleveren via de Yuki Assistant.



Discover 


Zoek via de Zoekfunctie direct naar de juiste gegevens in je domein óf bekijk de gegevens in je Archief, je financiële Monitor, van je relaties of je bank.

Voor een uitgebreide beschrijving van Discover zie artikel Discover gegevens via de Yuki Assistant.