Maak je niet langer zorgen om rondslingerende bonnetjes of facturen die je last-minute moet zoeken. Met Yuki lever jij nu al je facturen en documenten digitaal rechtstreeks aan in je boekhouding.


Digitaal aanleveren heeft niet enkel een efficiëntie-voordeel. Doordat alles in Yuki zit, krijg je nu ook een veel accurater zicht op je up-to-date cijfers. Zo kan jij samen met je accountant sneller slimme beslissingen nemen.


De verschillende aanlevermethodes


Digitaal aanleveren naar Yuki en je accountant kan via volgende manieren:


  • Je unieke Yuki e-mailadres
  • De Yuki-app
  • Uploaden
  • Koppelingen met een ander softwarepakket
  • Dropbox / Google Drive
  • Scannen


Voor ieder wat wils dus! In onderstaande video leggen we de verschillende manieren uit en komen volgende topics aan bod:

  • Documenten aanleveren
  • Scannen
  • E-mail
  • Documenten Doorsturen


Goed om weten: 

  • Yuki ondersteunt jouw documenten in volgende formaten: PDF, JPEG en XML (UBL facturen) 
  • Let bij het aanleveren via het uniek Yuki e-mail adres op dat je de documenten als bijlage toevoegt aan de mail (en dus niet in de mail zelf).