Maak je niet langer zorgen om rondslingerende bonnetjes of facturen die je last-minute moet zoeken. Met Yuki lever jij nu al je facturen en documenten digitaal rechtstreeks aan in je boekhouding.


De verschillende aanlevermethodes


Digitaal aanleveren naar Yuki en je accountant kan via volgende manieren:


  • Je unieke Yuki e-mailadres
  • De Yuki-app
  • Uploaden
  • Koppelingen met een ander softwarepakket
  • Dropbox / Google Drive
  • Scannen


Voor ieder wat wils dus! In onderstaande video leggen we de verschillende manieren uit!


Goed om weten: 

  • Yuki ondersteunt jouw documenten in volgende formaten: PDF, JPEG en XML (UBL facturen) 
  • Let bij het aanleveren via het uniek Yuki e-mail adres op dat je de documenten als bijlage toevoegt aan de mail (en dus niet in de mail zelf).  




Digitaal aanleveren heeft niet enkel een efficiëntie-voordeel. Doordat alles in Yuki zit, krijg je nu ook een veel accurater zicht op je up-to-date cijfers. Zo kan jij samen met je accountant sneller slimme beslissingen nemen.