Met de Knowledge Base word je binnen de kortste keren een echte Yuki expert. In deze online kennisbank of bibliotheek vind je alle essentiële informatie over de Yuki software.


De nieuwe Knowledge Base maakt het zoeken naar antwoorden gemakkelijk en efficiënt. Het is goed doorzoekbaar, je vindt er alle informatie die je nodig hebt en kan gelijk doorklikken naar gerelateerde artikelen voor extra informatie.


Waarom deze Knowledge Base? 


We hebben ervoor gekozen om alle Yuki kennis altijd en overal beschikbaar te stellen. Zowel voor accountants als voor ondernemers. Met behulp van deze self-service kan je 24/7 antwoorden vinden op je vragen. Je vindt hier dan ook de FAQ, Getting Started Guides, en veel meer.


Wat je kan verwachten?


  • De Knowledge Base is nauw verbonden met de Yuki software. Je kan makkelijk van een pagina in de software naar een help artikel binnen de Knowledge Base en er is een duidelijke indeling op basis van de Yuki software-menu’s.

  • Korte en duidelijke teksten, dus concreet en snel antwoord op je vraag. Ook de verbeterde zoekfunctionaliteit helpt hierbij.

  • Het support team is hard aan de slag gegaan: er zijn +- 600 artikelen, en de FAQ’s zitten vol onmisbare vragen. Daarnaast zijn er Getting started guides, voor zowel accountants als ondernemers.



Hoe kan je de Knowledge Base zo goed mogelijk gebruiken?


De Knowledge Base is door iedereen gemakkelijk te gebruiken. Je kan vanuit de Yuki software direct naar alle relevante en voorgestelde artikelen. Daarnaast kan je ook de zoekbalk in de support omgeving gebruiken om te zoeken, bijvoorbeeld binnen oplossingen, forums en oude tickets. 


Maar het belangrijkste: de Knowledge Base maken we samen. Hoe meer je de Knowledge Base gebruikt, hoe beter het wordt. Laat ons daarom weten wat je vindt, wat je mist en wat anders zou kunnen. Met jouw feedback kunnen we de Knowledge Base namelijk uitbreiden en verbeteren.