Het is in Yuki mogelijk om alle klanten in een portaal regelmatig te laten vragen naar hun tevredenheid. Afhankelijk van de instellingen, zal de klant bij het inloggen een pop-up scherm te zien krijgen met een vraag over de klanttevredenheid.  Zij kunnen deze tevredenheid aangeven d.m.v. het kiezen van één van de vijf smileys (score 1 - Heel tevreden tot en met score 5 - Heel ontevreden). Bij een score van 3 of hoger kan de klant ook aangeven of hij/zij hierover contact wil hebben.


Deze functionaliteit moet door een gebruiker met de rol Portaalbeheerder rechtsboven in het backoffice portaal geactiveerd en ingesteld worden door te klikken op Instellingen.


Vanuit het Yuki backoffice portaal klik je op de knop Tevredenheid om een overzicht te bekijken van de klanttevredenheid van de klanten in het portaal. 



Het volgende scherm wordt geopend:

  1. Je kan aangeven welk resultaat van de klanttevredenheid in deze lijst getoond moet worden:

    • Meest recente resultaat per domein
    • Alle resultaten
    • Resultaten per maand.
  2. Het is mogelijk om te filteren op de score (smiley) die door de klanten is gekozen 
    • Zeer tevreden
    • Tevreden
    • Neutraal
    • Ontevreden
    • Zeer ontevreden
  3. De zoekbalk kan je gebruiken om domeinen (administraties) te zoeken en vervolgens te openen.

     

Door te klikken op een kolomkop kan je de kolommen Domein, Datum tevredenheid en Tevredenheid rating sorteren.


Opmerking over klanttevredenheid

Om een opmerking over de klanttevredenheid van een klant toe te voegen, klik je op voor de naam van het desbetreffende domein van de klant.


Je kan hier notities toevoegen en deze vervolgens opslaan door te klikken op de knop Bewaren.