Een gebruiker met de rol Portaalbeheerder kan in dit overzicht informatie raadplegen over de aanlevering van documenten door de klanten van het kantoor. Er worden statistieken bijgehouden van de aantallen documenten die door de klanten per weekdag, werkdag etc. in het portaal werden aangeleverd. Daarnaast kan je hier ook bekijken hoeveel vragen er op welk tijdstip zijn gesteld en hoeveel documenten er op een bepaald tijdstip in de IDR wachtrij stonden.


Dit overzicht kan gebruikt worden om na te gaan wanneer de piekmomenten van het kantoor zijn. 


Vanuit het Yuki backoffice portaal klik je op de knop Aangeleverd om een overzicht te bekijken van het aantal aangeleverde documenten in het (sub)portaal. 



Het volgende scherm wordt geopend:



Door met de muis te bewegen over de grafiek kan je bijvoorbeeld in de bovenstaande afbeelding zien dat er in januari van dit jaar om 11 uur s'morgens in totaal 130 documenten zijn aangeleverd.


Je kan de algemene workflow van alle administraties of alleen die in het (sub)portaal bekijken van:

  • Document(en)
  • Vragen
  • IDR wachtrij.


Daarnaast kan je aangeven van welke dag en/of uur je de algemene workflow wil zien:

  • Per uur van de dag (met filter alle dagen van de week of een specifieke dag)
  • Per weekdag (met filter alle uren of een specifiek uur)
  • Per uur over de hele week
  • Per dag van de maand.


In de grijze taakbalk kan je ook een periode selecteren (jaar, half jaar, kwartaal of een maand).