Een gebruiker met de rol Portaalbeheerder kan een overzicht bekijken rond de werkzaamheid van de backoffice medewerkers in het portaal. Er worden statistieken bijgehouden van bijvoorbeeld hoeveel tijd een medewerker gemiddeld per maand of per dag besteed aan het verwerken van documenten en banktransacties. 


Vanuit het Yuki backoffice portaal klik je op de knop Werkzaamheden om een overzicht te bekijken van de werkzaamheden van de backoffice medewerkers in de domeinen van het portaal. 


Het volgende scherm wordt geopend:



Je kan de werkzaamheden van de backoffice medewerkers in het portaal bekijken per:

  • Domein (dit overzicht wordt standaard geopend)
  • Backoffice
  • Backoffice en domein (overzicht kan worden gedownload als Excel bestand). 

Backoffice werkzaamheid (per domein)

In het hierboven afgebeelde scherm zie je de werkzaamheden van de backoffice medewerkers in elk domein (inactief, actief en opstart) van het portaal.

Omkaderd zie je de totale tijd in uren en minuten die is besteed aan de verwerking van transacties (handmatig en automatisch).


Door te klikken op voor de naam van een domein kan je bekijken welke backoffice medewerkers werkzaam zijn geweest in het desbetreffende domein:



Door te klikken op de > voor de naam van een backoffice medewerker zie je het aantal seconden dat een specifiek Yuki scherm (toepassing) was geopend.



Backoffice activiteit (per backoffice medewerker)

Om de activiteit van elke backoffice medewerker in het portaal te bekijken, kies je linksboven in je scherm voor Backoffice. Het volgende scherm wordt geopend:



Omkaderd zie je de totale tijd in uren en minuten die is besteed aan de handmatige verwerking van transacties in alle domeinen (actief en opstart) van het portaal.


Door te klikken op voor de naam van een backoffice medewerker kan je bekijken in welke domeinen deze medewerker werkzaam is geweest:



Door te klikken op de > voor de naam van een domein zie je het aantal seconden dat een specifiek Yuki scherm (toepassing) was geopend:




Backoffice activiteit (per backoffice medewerker en domein)

Om de activiteit van elke backoffice medewerker in ieder domein te bekijken selecteer je linksboven in je scherm Backoffice en domein. Het volgende scherm wordt geopend:



Omkaderd zie je de totale tijd in uren en minuten die door de backoffice medewerkers is besteed aan de verwerking van transacties (handmatig en automatisch).

Om dit overzicht te downloaden als een Excel bestand klik je rechtsboven in je scherm op de knop


Filters

Afhankelijk van het geselecteerde overzicht (Domeinen, backoffice of backoffice én domein) kan je gebruik maken van verschillende filters:

  • Alle administraties of alleen het (sub)portaal met de domeinen waarvan je de verwerkte transacties wilt bekijken
  • Specifieke maand
  • Specifieke dag
  • Actieve/opstart, actieve óf opstart domeinen
  • Transacties vanaf ... t/m ...


De zoekbalk kan je gebruiken om domeinen te zoeken en vervolgens te openen. Alle kolommen kan je sorteren door op de kolomkop te klikken.