Een gebruiker met de rol Portaalbeheerder kan een overzicht bekijken aangaande de productiviteit van de medewerkers in het portaal. Er worden statistieken bijgehouden van bijvoorbeeld het aantal verwerkte transacties per dag, medewerker, documentsoort, domein etc. Daarnaast kan je ook zien welke medewerker de meeste backoffice vragen heeft beantwoord, de meeste transacties handmatig heeft gematcht of de meest succesvolle herkenningsregels met automatische verwerking heeft aangemaakt.


Een gebruiker met de rol Portaal backoffice kan alleen een persoonlijk overzicht bekijken van de productiviteit.


Vanuit het Yuki backoffice portaal klik je op de knop Productiviteit om een overzicht te bekijken van het aantal verwerkte transacties in de domeinen van het portaal.



Een persoonlijk overzicht van de productiviteit kan door een gebruiker met de rol Portaal backoffice worden geopend door in het portaal te klikken op het kengetal Productiviteit bovenin je scherm.



Het volgende scherm wordt geopend:



Dit overzicht van verwerkte transacties kan op een aantal verschillende manieren worden gefilterd:

  1. Alle administraties of alleen het (sub)portaal met de domeinen waarvan je de verwerkte transacties wil bekijken.
  2. Per dag, week of maand
  3. Specifieke maand
  4. Per domein, werknemer of document type. Wanneer je filtert op Werknemer kan je door te klikken op het aantal transacties een overzicht bekijken van de backoffice werkzaamheid van de werknemers.
  5. De zoekbalk kan je gebruiken om domeinen of werknemers te zoeken en vervolgens te openen.

  6. Alle verwerkte transacties, data-entry voltooid, beantwoorde backoffice vragen, handmatige matching of automatisch verwerkt via herkenningsregels
  7. Alle documentsoorten of één van de hieronder getoonde documentsoorten: